Gómez Pereira has a very good nose for finding a good subject for a comedy, like this one that has five genuine queen mothers and their offspring: six gay sons who are willing to take part in the first multiple gay wedding in Spain. For three days all their lives cross in a choral comedy that is basically about tolerance and the need to abandon our preconceptions.