With A mi madre le gustan las mujeres, París and Fejerman showed that they were fine directors as well as excellent scriptwriters. Semen is a bizarre love story involving a shy Ernesto Alterio and an immense Leticia Dolera. The subject of paternity lies at the heart of this comedy that among its attractions offers the chance to see Héctor and Ernesto Alterio playing a rather eccentric father and son.