The debut film by José Corbacho and Juan Cruz is set in a working-class neighbourhood in Barcelona where the lives of its residents revolve around a "tapas" bar. Three love stories at three different stages in life are linked together with stories and warm-hearted characters directly inspired by classic Spanish films such as La vida por delante and El mundo sigue by Fernando Fernán-Gómez.