Fiona runs a fast-food joint. One night she accidentally gets locked inside the freezer. When she is rescued the next day on the verge of freezing to death, she realises that neither her husband nor her children have noticed that she's not been around. She decides to make a break with everything and heads off in search of a real iceberg. Three theatrical veterans in this debut film star in this hilarious story, which has very little dialogue and can be categorised as being genuinely inspired by Buster Keaton's or Jacques Tati's style of humour.