After another drunken night out, a knife thrower is fired from the circus where he worked. In his bus he travels round the country, putting on shows in the street with the help of a prostitute, an uncommunicative accordionist and a French girl who's touring round Poland. A very personal road movie in which the street shows play a very important role and the meticulous production of all the sequences really stands out. Polish cinema is back at the Festival in a big way.