The difficult work situation and love lives of two young girls who are forced to have more than one job to get by. A Spaniard and a Cuban illegal immigrant work together in a furniture factory where they have to put up with being harassed by one of their bosses in return for being treated better. The second fictional film by a veteran documentary maker, it soberly and effectively portrays situations that are very close to the audience's concerns with highly convincing performances from the two young actresses in the leading roles.