A married university lecturer has a relationship with a young girl who is a member of a group of anti-globalisation activists. In an attack on an arms factory the activists kill a policeman by running over him. They all refuse to reveal who was driving the van when it ran over him. The latest film by the director of Inheritance, that won the Jury Award for Best Script at the San Sebastian Film Festival two years ago, it raises highly topical issues and doesn't dodge controversial solutions.