Simon Staho is a very young director with two films to his credit, Vildspoor (Wildside) and Dag og Nat (Day and Night), both of which were premiered in Zabaltegi, (the latter was shown here last year), and in both of them he already showed an outstanding personal touch. With his third full-length film, which uses the same narrative format as before, he confirms his extraordinary talent for portraying a deranged character, who through selfishness merely becomes trapped in a situation that has no way out. Staho displays remarkable virtuosity in the way he handles the production and directs his actors.