After the resounding popular success of his debut film, Nueve reinas (Nine Queens), Fabián Bielinsky offers another formula for the perfect robbery in which nothing and nobody are quite what they seem. Ricardo Darín, who takes on the leading role in the story with his customary ease, plays the character of an epileptic taxidermist who says very little and observes everything, which encourages him, after his wife leaves him, to think up a masterly plan to rob a casino.