A 50-minute documentary that rounds off the fictional film Heroína by Gerardo Herrero, which is also being shown in this short season. The Chilean director Cecilia Barriga investigates the story of the five women who in 1984 decided to stand up to the drug dealers, tormented by the fact that their children have been trapped or killed by drugs.