Presented with the Golden Shell and the award for best actress (Niki Karimi) at the San Sebastian Festival in 1993 this is a free version of Ibsen's Doll's House; all the more surprising as it comes from a country like Iran, where women's liberation is still an illusion. It also won the Audience Prize at the Nantes Film Festival.