A classic with Katharine Hepburn in the role of a young English girl who challenges the conventionality of the Victorian period by deciding not to get married and to organise her life on her own. A lively melodrama that Hepburn intended to provide support for the struggle for women's rights, its first title, ?Portrait of a rebel?, wasn't approved.