Second full-length film by Anjelica Huston, it won the Youth Award at the San Sebastian Film Festival in 1999. A bittersweet tragicomedy about an Irish fruit seller who when she is widowed has to feed her 8 children. Portrait of a mother courage who combines naivety and strength of spirit.