Two girls meet by chance on the road and decide to share their adventures on a journey, perhaps in search of an impossible dream. However, reality will soon provide them with all sorts of obstacles. A perceptive chronicle by Alain Tanner about his native Switzerland, and by extension, about a society that won't allow anyone to step out of line.