As they weren't prepared to put up with her constantly rebellious attitude, the actress Frances Farmer was accused by the Hollywood studios of being insane, which meant that she was shut away in various mental hospitals. A biopic in which Jessica Lange gives a magnificent performance as the legendary actress. She was nominated for an Oscar for this.