Mae West was the sexual revolutionary of the 1930s, constantly involved in lawsuits with the censors and the police. This film is one of the best examples of the daring way that she talked about taboo subjects and of her biting sense of humour. She not only sells Brooklyn Bridge but also wins a political election by standing in for her boyfriend.