Four Mexican women decide to ditch their husbands and children to live in freedom. Their doubts and their various adventures form a comedy with dramatic touches in which the ever-combative Patricia Reyes Spíndola stands out. Another fine actress, Margarita Isabel, won the Mexican acting awards that year.