Robert Wise
A plane crashes in the mountains. A child survives; his parents are killed. The child was handed over for adoption five years before this. During the rescue, his three possible mothers recall their difficult pasts. A journalistic melodrama with the atmosphere of a thriller and three splendid actresses.