Robert Wise
A melodramatic thriller with elements of Hitchcock and an over-elaborate script, that starts out with a Polish woman who takes on the identity of a dead fellow-prisoner in a concentration camp, and looks after her son who's in search of a better life in America. There's also a spooky mansion and a menacing governess.