Robert Wise
A selfless woman faces up to the death of her bankrupt father, becomes a teacher and a countrywoman and struggles to get over various reversals of fortune. But she does have her son, who she calls So Big. Melodramatic vehicle for Jane Wyman, based on a best-seller from this period.