Robert Wise
A real tour de force for Julie Andrews, who completely dominates this biography of the singer and actress, Gertrude Lawrence, in a bright and colourful, dynamic musical that introduces documentary techniques into fiction and undeservedly flopped at the box-office. It contains an excellent performance by Daniel Massey as Noel Coward.