An old house in the centre of Rome is the refuge for two lonely people: Kinsky, a middle-aged Englishman whose only company is his piano, and Shandurai, in her early 20s, a medicine student who cleans the house in exchange for a room. Their lives revolve around a game of attractions and rejections, secrets and allusions, truths and appearances, doubts and certainties.