A taxi driver, Antonio, decides to make the most of a winter Sunday to visit a remote, deserted beach with his family. While looking for shellfish, his youngest daughter stumbles upon a black man. The man appears behind the girl, asking for help in his language, but Antonio doesn?t understand him and thinks his family is in danger. Bwana won the Golden Shell and the Jury Award for Best Photography (Javier Aguirresarobe) at the San Sebastian Festival in 1996.