Patricia, a Dominican, seeks the home and financial security kept out of reach by her illegal situation in Madrid. Milady, born in Havana, is 20 and the world is her oyster. Marirrosi, from Bilbao, has a job and a house, but no partner. Like Carmelo, Damián and Alfonso, all from Santa Eulalia, a village with no eligible women and no future. A singles? get-together forces them into contact with one another.