A group of Africans comprising six men and a woman illegally attempt to reach Europe. The stretch from Senegal to Tangiers, the last before making the crossing to Spain, turns into an odyssey plagued with complications. Despite their initial mistrust, strong ties of solidarity gradually grow between them. At last Europe comes into sight, in Tangiers: the doorway to Paradise.