Sugihara is a youngster of Korean origin who lives in Japan. Starting to attend a Japanese school, he is treated with discrimination and scorn by his fellow Japanese students. His father, a retired boxer, has taught Sugihara to use his fists. Although he doesn?t like hitting people, he likes it even less to be on the receiving end. Things get complicated when Sugihara falls in love with the mysterious Sakurai and receives a call from a Korean friend.