Afghan refugees Enayatullah and Jamal live in Shamshatoo camp, on the border between Afghanistan and Pakistan. The former?s uncle decides to pay for their passage from there to London, where a cousin is waiting for them. Travelling on ramshackle buses and lorries and constantly paying backhanders up front, Enayatullah and Jamal learn what hell really means in their dangerous flight.