Fifteen-year-old Igor and his father, Roger, make a living working illegal immigrants. He thinks it?s natural to help his father in his ?business?. But when the work inspector pays a surprise visit and Amidou falls off a scaffold in his hurry to hide, things start to unravel. Igor makes a promise and can?t decide whether to tell the truth or betray his father.