Shad and Otho, two friends from the Ivory Coast, embark on a European adventure. Arriving in Spain, they set up a taxi service for other illegal immigrants, until they are caught by the police. Otho is deported, while Shad escapes to London, where he meets Tango, a young French woman, heading with her to Paris. Shad introduces Tango to a group of African immigrants including the attractive Olga, giving rise to an unexpected, dangerous situation.