A black African emigrant knick-knack pedlar goes into a bar for a coffee and very nearly finds himself straight back out on the street at the hands of the obnoxious barman. Saved by his fate by a group of card players, he soon realises that their interest in his wares is only a cover for fun at his expense. However, it doesn?t take long for the players to fall into the inoffensive but ego-crushing trap set for them by the ?poor? African.