Rosaria moves with her four sons (Simone, Rocco, Ciro and Luca) from southern Italy to Milan, where they meet the eldest sibling of the family, Vincenzo, who has been living there for some time. Rocco and Simone have a serious run-in over Nadia, a local prostitute. The film has five chapters, each named after one of the five brothers.