A widow of around 60, Emmi, meets a Moroccan of around 40, Ali, in a bar frequented by immigrant workers. Encouraged by the lady owner, Ali asks Emmi to dance, later escorting her home. Realising that they get along well despite their different ages and backgrounds, they get married, unleashing a scandal among Emmi?s family and neighbours and also among Ali?s friends.