A motley bunch of immigrants scrape by in Brooklyn. Bayo, from Montenegro, works in the bar run by the Spaniard Alonso and his blind mother, who dreams of returning to her place of birth. Alonso and Bayo become friends, sharing the belief that they?ll succeed in achieving their ?American Dream?. Until one day Bayo?s family sets out on the dangerous journey from Montenegro to the USA to join him.