Ernst Lubitsch
Although the heavily indebted Edmund Lamont is courting wealthy widow Mabel Wilton, he soon turns his affections to her daughter, Jeanne. Despite marrying the latter, he proceeds to have an affair with a flapper called Harriet. Jeanne is in love with Dr. Fred Armstrong and Lamont?s refusal to divorce her earns him death at her mother?s hands.