Ernst Lubitsch
Young dancing couple Georgette and Maurice flirt constantly. One day, Dr. Paul Giraud comes to their apartment, angry with Maurice in the conviction that he?s trying to attract his wife, Suzanne. However, recognising a former sweetheart in Georgette, he tells Suzanne a cock and bull story to cover his affair with the girl. Maurice, in turn, begins his own philandering with Suzanne, finally telling her about her husband?s relation with Georgette.