Ernst Lubitsch
Marcus Paltram, a hunter in a Swiss village, loves Ciglia, although he in turn is in the sights of her dire enemy, a local girl called Pia. Seduced one night by Pia, Marcus is forced into marriage by the girl?s mother. Ciglia marries Lorenz Gruber, who has always been sweet on her. Furious because Ciglia still hankers after Marcus, Gruber offers him a bribe to leave the village.