Ernst Lubitsch
The ministers of Sylvania are worried because Queen Louise still doesn?t have a husband. When Count Alfred returns from Paris, where he has had a string of affairs, the Queen invites him to demonstrate his romantic skills and they soon marry. But Alfred doesn?t like having to take orders from his wife, although he is forced to keep up appearances because the country has started financial negotiations with a foreign power.