Musical revue including various numbers, three of which were directed by Ernst Lubitsch. Origin of the Apache: a man and a woman dance in a bedroom. A Park in Paris: a Parisian gendarme patrols a park. The Rainbow Revels: Maurice Chevalier and a girls' chorus appear as Parisian chimneysweeps.