Ernst Lubitsch
Countess Vera is on the point of marrying stuffy Prince Otto when she decides to call the whole thing off and head for Monte Carlo. She enters the casino, catching the eye of the extremely wealthy Count Rudolph, who tells her that if he touches her hair it will bring her luck. Allowing him to do so, she magically starts reaping in the winnings. Vera is so struck by her change of fortune that, not realising who he is, she hires Rudolph as her hairdresser.