Ernst Lubitsch
In Venice, Lily, a pickpocket pretending to be a countess, meets the famous thief Gaston Monescu, who is posing as a Baron, and they fall in love. Gaston robs aristocrat François Fileba and flees with Lily before he is found out. Almost a year later, in Paris, Gaston steals a diamond-studded purse from widow Mariette Colet, but gives it back to her, charming her to such an extent that she hires him as her secretary.