In the episode filmed by Lubitsch (The Clerk), a tycoon decides to leave his fortune to people who appreciate him more than his heirs. He randomly chooses names from the phone book. Office clerk Phineas V. Lambert receives a million dollars. He calmly leaves his desk, walks to the company president?s office and blows a raspberry at him.