Ernst Lubitsch
Painter George Curtis and playwright Tom Chambers, flatmates in a Paris apartment, meet fellow American and commercial artist Gilda Farrell on a train bound for the French capital. While both men are immediately smitten by the girl, she can?t make up her mind which one of them she likes and they decide to move in as a menage à trois.