Ernst Lubitsch
Sonia is an immensely wealthy widow from Marshovia, a small country where she controls half the wealth. The country depends on her spending her money there and when she moves to Paris in the quest to find a husband, the King sends Prince Danilo to court her and bring her back with the warning that failure will earn him a court-martial.