Ernst Lubitsch
Bored and neglected by her husband, the British nobleman Sir Frederick Barker, Maria angrily sets off to Paris without telling her husband. There she meets Anthony Halton, an American with whom she dines and visits the Parisian sights. But when Maria thinks that Halton is getting serious, she bows out and heads back to England, where her spouse has barely noticed her absence.