Ernst Lubitsch
Michael Brandon is a spoilt millionaire who has had seven wives, all attracted to his fortune. Visiting a shop in the Riviera, he meets and is rebuffed by Nicole de Loiselle, the daughter of impoverished French parents with noble origins. Urged by her father, Nicole finally accepts Brandon's proposal, making it absolutely clear that she?s only doing it for the money.