Ernst Lubitsch
Larry Baker loves his job and married life, not realizing that his wife, Jill, is bored to tears and wishes that he would pay more attention to her. While trying to make Larry react, an eccentric piano player called Sebastian moves into their home and soon starts courting Jill. Furious when he discovers what?s going on, Larry pretends that he doesn?t care if he loses his wife, claiming that he too has another woman.