Ernst Lubitsch
When he dies at 70, Henry Van Cleve goes to Hell, where he is met by His Excellency, a well-dressed gentleman who demands to know his crimes. Henry begins his tale. Ever since he was born, the wealthy Van Cleve family had provided him with every luxury, permitting him to drink his way through life and chase women until he eventually found the girl of his dreams, Martha Strabel. At the end of his story, His Excellency informs him that Hell doesn?t take people like him.