Madeleine steals a magnificent pearl necklace in Paris and flees to Spain, meeting Tom, an American, and using him to cross the border with the stolen jewel in his jacket. They meet in San Sebastian and again in Aranjuez. Tom falls in love with Madeleine, while she, pretending to be a countess, tries to recover the booty. The film was directed by Frank Borzage, but as he was supervisor at Paramount, Lubitsch stamped the film with his ?touch? to a large extent.