Ernst Lubitsch
Ernst Lubitsch stars with two parts in this comedy about a marriage threatened by a meddling mother-in-law. When the wife files for divorce, the husband fakes suicide and reappears as the new butler. Although Lubitsch tried a more dramatic acting style, he soon slipped back into the comedy of his earlier days.