Ernst Lubitsch
A dreadful husband who drinks and parties constantly is sentenced to a night in jail. Instead of doing his time, he heads for a dance at which he meets his own wife, not recognising her in disguise and giving rise to a different relationship between the two. One of the eleven collaborations between Lubitsch and the actress Ossi Oswalda, extremely popular in the Germany of the time.